Ya unutmak, ya kaybolmak.
Mustafa Kutlu "Alıp başını gitmek" diyorlar. Dünyada gidilecek bir yer var mı, kaldı mı? Her yer ve herkes birbirine benziyor. Hep aynı şey. Çözüm: Ya unutmak, ya kaybolmak. Boşluk.... Chef
Alıntı
Yoo!
"Hayat bu muydu? Böyle mi yaşanmalıydı? Geçip giden tirenin son vagonuna atlayamaz mıydık? Bu kadar âtıl, pısırık, çekingen, korkak mıydık? Yoo!..." Chef Mustafa Kutlu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Chef Chef ailenizde görmediğiniz şeylerin dile vurulmuş hali.
🍂 Listemdeki ilk kitap bitti. İsmi chef yazar Mustafa Kutlu. Tek oturuşta bitirebilecek (ben ikincisinde bitirdim) sıkmayan bir anlatımı var. Biz hikayeyi üç ayrı karakterden dinliyoruz ki hepsininki de ayrı güzeldi. Konu kısaca hayatta kaybolmuş yazarın deyimiyle ot gibi yaşayan üç insanın hayatlarinı kazanma, hayatlarına bir anlam verme hikayesi. En başta da dediğim gibi baya akıcı. Sokak dili çoğu yerde kullanılmış, bu da hikayeye daha samimi olmamıza yol açıyor. İlk anlatıcı çoğu şeyde parantez açtığı için anlamadığımız yer olmuyor ;)). Vakit geçirmelik, kafanızı yormayacak, açık anlatımlı bir kitap arıyorsanız alıp okumanızı tavsiye ederim.🍂Ve kitap önerilerine hep açığımdır tavsiye etmek isterseniz yorumlarda belirtmenize mutlu olurum Chef