Adil insan, adaletsizle olan tüm ilişkilerinde zarar görür.Adaletsizle adilin kuracağı tüm ortaklıklarda, adilin bir çıkar sağladığını asla göremezsin.Adil insan, ortaklığın sonunda hep zararlı çıkar.Yine devletle olan ilişkilerde de doğrudan vergilerin ve katkı paylarının ödenmesinde de varlıkları aynı olsa da adil insan çok, diğeri az öder.Ama il gelir paylaşmaya gelince, adaletsiz çok kazanır, adilse hiçbir şey.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖