"Kendimi iyi hissedeceğim, ait hissedeceğim bir ev arıyordum. Ya da birini belki, bilmiyorum. Ev dediğiniz dört duvar değil ki, orada sizi sevecek, saracak biri..." s:382 Ev
Edebiyat
g ü n a y d ı n… ••• Ey uykucular,dertliler,hastalar ve karasevdalılar,bitmez sandıysanız yanıldınız,bir gecenin daha sabahı geldi. Ev Nermin Yıldırım
Alıntı
Reklam
- Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? + Yalnız! (S.36) Ev Nermin Yıldırım
G ü n a y d ı n… •••• Gece bitti,sabah oluyor. Sabah ne güzel kelime. Ev Nermin Yıldırım
Alıntı
EV nerededir, kimdir, nasıldırki..?
"Çağırmak ille de gel demek değil ya. Sen üzgün göründüğünde ben zaten kendimi çağırılmış sayıyo­rum. Arkadaşlık bu değil mi? Beni sen çağırdın. Çünkü üzgün görünüyordun. O zaman benim yanım senin yanın." Ev
G Ü N A Y D I N...
••• doğru dürüst uyuyamadığını anladım.Yine de kılçıksız bir günaydınla karşıladı beni… Ev Nermin Yıldırım
Alıntı
Reklam
Reklam