"Kendimi iyi hissedeceğim, ait hissedeceğim bir ev arıyordum. Ya da birini belki, bilmiyorum. Ev dediğiniz dört duvar değil ki, orada sizi sevecek, saracak biri..." s:382 Ev
Edebiyat
g ü n a y d ı n… ••• Ey uykucular,dertliler,hastalar ve karasevdalılar,bitmez sandıysanız yanıldınız,bir gecenin daha sabahı geldi. Ev Nermin Yıldırım
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
- Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? + Yalnız! (S.36) Ev Nermin Yıldırım
G ü n a y d ı n… •••• Gece bitti,sabah oluyor. Sabah ne güzel kelime. Ev Nermin Yıldırım
Alıntı
EV nerededir, kimdir, nasıldırki..?
"Çağırmak ille de gel demek değil ya. Sen üzgün göründüğünde ben zaten kendimi çağırılmış sayıyo­rum. Arkadaşlık bu değil mi? Beni sen çağırdın. Çünkü üzgün görünüyordun. O zaman benim yanım senin yanın." Ev
G Ü N A Y D I N...
••• doğru dürüst uyuyamadığını anladım.Yine de kılçıksız bir günaydınla karşıladı beni… Ev Nermin Yıldırım
Alıntı