Zamana sığmayan bir dünya liderini, yaşadığı olayları, hayallerini, yaptıkları ve yapamadıklarını bu kadar kısa bir eserde ancak bu kadar net anlatılabilirdi.
Kitabın az gibi görünen hacmi sizi yanıltmasın.. Kitap kronolojik bir sıra takip eden, gayet sade ve konuları anlaşılır derecede kısa işlemiş, okurken sıkılmayacağınız bir eser. Ayrıca son bölümde Anıtkabirin de yapım aşaması ve bölümleri hakkında geniş bilgiler bulabilirsiniz.
Kitabı okumadan önce tarihin ve Atatürk'ün bilmedigimiz daha farklı yönlerine ait hikayeler bekliyordum... Bu noktada beni yanılttı... Lise 1 sınıf tarih kitabı okudum sanki... Büyük bir bölümünü sıkılarak okudum diyebilirim...