Bu ülkenin; toprağına dokunmuş, havasını solumuş, suyunu içmiş, sevmiş, sevilmiş, ağlamış, gülmüş, geleceğe dair kaygı, korku, umut, gurur, hasret duymuş her bireyinin okuması gereken tarihi bir roman.
Gâh Antep'in o büyülü ve tarihî Bey mahallesinde dolaşıyorsunuz gâh gizli bir harekâta gözcülük ediyorsunuz. Daha neler neler... Yaşanan her şey gözler önünde...
Adrenalinin, heyecan ve kaygının doruklarda yaşatıldığı, uzun olmasına rağmen okuması kolay, akıcı ve sürükleyici bir roman. Yani kitabın kalınlığı sizi korkutmasın. Sonuna kadar önerdiğim ve önereceğim koca tarihi, sayfalarında, tüm canlılığıyla yaşatan bir roman.