Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Eynşteyn ilə Freydin məktublaşması

Müharibə nəyə lazımdır.

Araz Gündüz

Müharibə nəyə lazımdır. Gönderileri

Müharibə nəyə lazımdır. kitaplarını, Müharibə nəyə lazımdır. sözleri ve alıntılarını, Müharibə nəyə lazımdır. yazarlarını, Müharibə nəyə lazımdır. yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
"Müharibə Sülhü"
"Necə paradoksal səslənsə də, ancaq bunu da danmaq olmaz ki, müharibə arzuolunan əbədi "sülhün” yaranması üçün vasitə də ola bilər, çünki yalnız onun vasitəsi ilə müharibələrin qarşısını almağı bacaran, güclü mərkəzləşdirilmiş hakimiyyətləri olan böyük toplumlar yaranmışdır."
Sayfa 41 - FreudKitabı okudu
Müharibə yanğısı
"Nə üçün insan onu öz şəxsi hayatını qurban verməyədək gətirib çıxaran belə bir vəhşi coşqunluğa qapılmasına aparan çağırışlara uyur? Burada yalnız bir cavab ola bilər: ona görə ki, nifrət və dağıdıcılıq yanğısı insanın öz daxilindədir. Dinc vaxtlarda bu istəklər gizli formalarda mövcud olur və ancaq fövqəladə vəziyyətlərdə üzə çıxırlar. Göründüyü kimi, onların bu istəklərini yerindən oynatmaq və bunu kütləvi psixoz səviyyəsinə çatdırmaq olduqca asan bir iş olur."
Sayfa 16 - AlbertKitabı okudu
Reklam
Siyasət ticarətin və ya sahibkarlığın maraqları ilə bəslənir
İnsanlığın müharibə təhlükəsindən qaça bilməsi üçün hansısa bir yol varmı ?
Sayfa 5 - A.EynşteynKitabı okudu
Nə üçün insan öz şəxsi həyatını qurban verməyədək gətirib çıxaran belə bir vəhşi coşğunluğa qapılmasına aparan çağırışlara uyur? Burada yalnız bir cavab ola bilər: Ona görə ki, nifrət və dağıdıcılıq yanğısı insanın öz daxilindədir. Dinc vaxtlarda bu istəklər gizli formada mövcud olur və ancaq fövqalədə vəziyyətdə üzə çıxırlar
Sayfa 16 - qanunKitabı okudu
Zigmund Freud
Dağıdıcı ehtirasların erotik və idealla bağlı ehtiraslara sarılıb özünü gerçəkləşdirməyə çalışması, sözsüz, onların yerinə yetirilə bilməsini asanlaşdırır.
Reklam
Ulu babalarımıza sensasiya kimi gələn əylən scə və həzlər indi bizim üçün adiləşib və bir çox hallarda bizə iyrənc də görünür; əgər bi bizim ideala münasibətdə etik və estetik tələblərimiz dəyişilmişdirsə, onda bütün bunlar üzvi əsaslar üzərində baş verir. Mədəniyyətin psixoloji baxımdan xarakterik olan cəhət lərindən ikisi mənim üçün daha
Müharibəmi aradan qaldırmağa, gərək, insanları birləşdirən bütün sevgi doğuran duyğular qarşı qoyulsun.
Biz insan ehtirasının ikili xarakterli olduğunu güman eləyirik: ya qorunmağa və birləşməyə can atan ehtiras - biz onu Platonun "Pir" əsərində işlətdiyi Eros anlamında erotik ehtiras adlandırınıq, yaxud da, seksuallıq haqqındakı geniş yayılmış təsəvvürləri genişləndirərək bu ehtiraslara seksual ehtiraslar deyirik - ya da ikinci növ,
16 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.