Çağdaşlarıma selam olsun ;)
Ben çocukların leblebi tozu yeme yarışmaları yaptığı, parlak renkteki Çokomel kağıtlarını defterlerinin aralarına sakladığı bir çağdan geliyordum.
Alıntı
Yalnız kalmak istiyordum, daha ne kadar yalnız kalabilirdik bilemiyordum
Sayfa 381
Edebiyat
Reklam
Görülmedik biçimde gevezeydim. Birileri bana, ağzımı açma frsatı tanımadıği sürece yüzlerce yıl suskunluğumu koruyabilirdim. Aksi takdirde dünyanın bütün hikâyelerini anlatabilirdim.
Aynı ben :))
Fazlasıyla süslü ve kibirlidense, sade ve mesafeli olanı severdi.
Alıntı
Birileri hızla gruplar oluşturuyor birileri de aynı hızla onlara dahil olmaya çalışıyordu
Sayfa 48
Edebiyat
"Yalnızlık en kötü sevgiliden de kötü. Bir kez alıştın mı, onunla arana kimseyi sokamıyorsun. Ne onunla yapabiliyorsun ne de onsuz..."
Reklam
Reklam