📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umutsuzluk içindeydim, derin bir umutsuzluk. Kendimi çizdim: Goya'nın idam mangasının önünde duran köylüsü gibi, avuç içlerini dışa ve aşağıya doğru uzatmış umutsuzluk içindeki bir kişinin temsili bu. Çizgimi bir çizgiye dönüştürdüm ve etrafına bir daire çizdim.
“Bir sembolde gizlilik ve bununla birlikte ifşa vardır; dolayısıyla burada, sessizlik ile konuşma eyleminin bir arada çifte bir değeri vardır. Sembol diye kabul edebileceğimiz uygun bir sembolde her zaman, az ya da çok açıkça ve doğrudan Sonsuz'un bir simgesi ve ifşası vardır; Sonsuz, kendisini Sonlu ile harmanlamak, görünür kılmak ve olduğu gibi ulaşılabilir kılmak için vardır. Dolayısıyla semboller, insanlara yol gösterir, hükmeder; onları mutlu ettiği gibi sefil de eder."