Kitap aşşşırı akıcı ve güzeldi. İnanç, aile ve arkadaş ilişkilerini çok güzel anlatmış yazarımız. Doktor'un adının verilmeme nedenini de, kitabın arka kapağını okuyunca anladım. Doktor'un adı verilseydi, kitabı bu kadar okuma zevkiniz olmazdı. Okuduğum ilk kalın kitap olmasından mıdır neden bu kitabın bendeki yeri çok ayrı. Tavsiye ediyorum. Kitabı hemen gidip alabilirsiniz. Fakat kolay bulabileceğinizi zannetmiyorum :)
Kitapta bir doktor var. Bu doktor aynı zamanda yazar. Bu doktorun bir hastası var. Adı Serap. Serap bir kanser hastası. Serapın inancı doktorun sohbetlerinden sonra kuvvetleniyor. Sonra Serapın hastalığı ilerledikçe doktorun yazdığı dergiyi yapan yerde çalışan Emin ile olan akrabalığı ortaya çıkıyor.