Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur

Ayrılık Psikolojisi

Yol Ayrımı

Mustafa Topkara

Yol Ayrımı Gönderileri

Yol Ayrımı kitaplarını, Yol Ayrımı sözleri ve alıntılarını, Yol Ayrımı yazarlarını, Yol Ayrımı yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
Acının en zor tarafı onun karşısında çaresiz oluşumuzdur.
392 syf.
8/10 puan verdi
Ayrılığın Psikolojisi
Her başlangıç bitişin habercisidir aslında. Ölüm, doğduğumuz anda bizim için başlamış olur. Kurduğumuz ilişkiler de birgün bitebilir ve bunun acısı aynı ölümde yas tutulan bir acı gibidir. Bu kitapla bu sürece daha farklı bakış açılarıyla bakmış olacaksınız. Ayrılık acısının aslında karşımızdakiyle ilgili değil de kendimizle ilgili olan süreçten
Yol Ayrımı
Yol AyrımıMustafa Topkara · Karma Kitaplar · 201412 okunma
Reklam
Anneyle kurulan ilişki, kişinin çevresindeki diğer insanlarla ve aynı zamanda hayatla kurduğu ilişkinin genel fotoğrafıdır.
Sayfa 342Kitabı okudu
Bir süre sonra biteceğini bildiğimiz her acı katlanılırdır.
Sayfa 218Kitabı okudu
Zihnimizin gerçekliğiyle dilimizin gerçekliği aynı değildir ve konuşulmamış hiçbir düşünce gerçekle yüzleşmemiştir.
Sayfa 216Kitabı okudu
İnsan kendini özgür hissettiği sürece duygularını hisseder ve sever. Kendini sevdiği için karşısındakini sever.
Sayfa 176Kitabı okudu
Reklam
Başkası adına hissettiğimiz tüm korkular kendimizle ilgili korkulardır.
Sayfa 175Kitabı okudu
Bugünde mutlu olamıyorsak ve mutsuzluk durumunu yarınla ilgili mutluluk beklentileriyle gidermeye çalışıyorsak bugünkü hayatımızın içinde çözülmesi gereken sorunlarımız var demektir.
Sayfa 122Kitabı okudu
Bir şeyin tanımlanması, yani bilinir olması, hissettirdiği kötülük halini, acıyı azaltır.
Karşımızdakine zarar veren davranışları, ona zarar vermek için değil kendimizi korumak için yaparız.
Reklam
Bugünde mutlu olamiyorsak ve mutsuzluk durumunu yarınla ilgili mutluluk beklentileriyle gidermeye çalışıyorsak, bugünkü hayatımızda çözülmesi gereken sorunlarımız var demektir. Sorunları görüp, çözemediğimiz için, sorunları mutluluk hayaliyle öteliyoruzdur.
Yaşadığı sorunu bir zayıflık olarak görüp yargılarken, sürece hakim olan kişi değil, sorundur. Sorunun sürece hakim olduğu bir durumda ise kişi sorunu çözemez. Sorunun içine yuvarlanmıştır ve korkularıyla endişeleriyle, sorunun çözümüne karşı direnç geliştirmektedir. Daha kötü olan kişinin bile bunun farkında olmamasıdır.