Bu paylaşım ile her kim rahatsız oluyorsa kendisinden özür dilemiyorum... Verdiğim rahatsızlıktan da GURUR duyuyorum.
Sokaklarda ahlak polisi tarafından öldürülmedigim için, Bir yobazın 4.karısı olmadığım için, Laik Türkiye Cumhuriyetinde yaşadığım için ,biz kadınlara bir çok hak tanidigi için Atatürk ’ü saygı ve minnetle anıyorum!..
"Aziz arkadaşlar, bizi yanlış yola sevk eden kötüler bilirsiniz ki, çoğunlukla din perdesine bürünmüşler, sâf ve temiz halkımızı hep şeriat sözleriyle aldatagelmişlerdir. Onlar her türlü hareketi dinle karıştırırlar."
Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK