B.

B.
@kitapgezmesi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli.
Sayfa 276·Kitabı okudu
Alıntı
Her şeye sahip olsanız da hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Edebiyat
- "Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır." + 'Çok acımasızca.'
Sayfa 66·Kitabı okudu
Edebiyat
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat