“Acı çektiğimizde, yaramızdan kendi derinliğimize bakar, kendi gölgemizle tanışırız.”
Toysak, orada sadece kendi yalnızlığımızı; bilgeysek, orada bütün insanlığı görürüz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şu dünyada aldıklarımızın verdiklerimizden çok olduğunu, başarılarımızın sadece bize ait olmadığını, bizi kuşatan lütuf ve yardımlarla mümkün olabildiğini görebilmek ne güzel olurdu. Bir insana baktığımızda ne gördüğümüz, ondan belki daha çok, bizim kim olduğumuz hakkında bir şey söyler. İnsanların kusurlarından önce ıstıraplarını görebilmek ne güzel olurdu. "
Kemal sayar
hayatta üstünden geçe geçe öğrendiğim bir şey var. Büyük duygular yaşarken konu ne olursa olsun çok paylaşmamak. Biraz yaşamaya sabredip durulmasını beklemek. zira hayatta pek nadir olan doğru insana anlatmıyorsanız anlatmak da yük olarak dönüyor insana..