yazarı gerçekten tebrik ediyorum bu genç yaşta bu kadar başarılı olması çok hoş kitabın başlarını wattpadte okumuştum çok sevdim yazar yeni olmasına rağmen çok başarılı buldum okumanızı tavsiye ediyorum
canan tanın okuduğum ilk kitabıydı çok çok güzel bi kitap canan tanın anlatımı tek kelimeyle muhteşem zaten benim kitaplara aşık olma sebebim diyebilirim
kitabı okumadan önce burdaki yorumlara bakmıştım ki çoğu olumsuz yöndeydi ama ben yinede okudum iyikide okumuşum .anlatımı gayet güzel öyleki bazı cümleler insanın yüreğine dokunuyor