selen

selen
@kitapokuorum
o zaman bir anlam, bir sebep bulamayarak bir şeyin doğru olmakla güzel ve iyi olamayacağını düşünür gibi oluyordu.
Sayfa 180·Kitabı okudu
Reklam
yükseğe çıkmak istediğimde, batışımdı arzuladığım...
bu benim iyim... bir tanrı buyruğu olarak istemiyorum onu, insanların koyduğu bir yasa ve bir zorunluluk olarak da istemiyorum: yol gösterici olmasın bana yeryüzünün ötesi ve cennet için.
on hakikat bulmalısın günde: yoksa gece de ararsın hakikati ve aç kalır ruhun.