"Insan neyi bilmez ve neye inanmaz?"
"Gücünün ne kadar sınırsız olduğuna, muhtemelen."
"Ben insanları kesinlikle anlamıyorum" dedi insanlardan memnun olmayan başka bir melek. "İnsanları anlamak için insan olmak lazım."
"Öyle. Kendini anlamak için kim olduğunu bilmeli, başkasını anlamak için kendini onun yerine koyabilmelisin. Yerini kaybeden insan yalnızlığa ve acı çekmeye mahkumdur .
"Insanoğlu kendine dürüst değil. O yüzden kendini anlamadığı için şikayet etmemeli."