Şerife Irmak

Şerife Irmak

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 60. kitabı
Richard Bach
7.6/10 · 955 okunma
Reklam
5/10
·280 syf.··
2020 59. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 30 Eylül 2020 00:44
#kitapyorumu Bu Şehirde Kimse Yok mu? - Rövşen Abdullaoğlu Merhabalar pinarliyorum 'un moderatörlüğünde bu kitabı okuduk. Kitabın türü psikolojik roman olarak geçiyor. Nedense psikoloji deyince benim beklentim birde tavan yapıyor Ancak bu kitabı biraz beklentiyi düşük tutarak başladım. Kitap da anlatılmak istenen insanın kalabalık içindeki yalnızlığı. Kötü bir çocukluk ile kötü bir başlangıç yapan Willy'nin ve onun çevresindekilerinkn yaşadıklarını, pişmanlıklarını ve kırgınlıklarını okuyoruz. Bazı yerler uzun uzun anlatılırken bazı bölümler çok kısa tutulmuş. Hedef ne kadar insanların iç dünyası olsa da okuyucunun olay örgüsünden kopmaması adına daha uzun tutulabilir ve ayrıntılandırılabilirdi diye düşünüyorum. Kitabı genel olarak beğendim, altını çizdiğim ve düşündüren cümlelerde oldu. Ama yazar sonunu vurucu yapmak isterken konuyu basitleştirmiş gibi geldi. Bu tür romanlarda illaki etkileyici bir son okumamız gerekmiyor bence, hatta sonu bile olmayabilir. Çünkü amaç karakterin iç dünyası, yalnızlığı ve çaresizliği ile yüzleşmek. Bayıldım, harikaydı diyemeyeceğim ama sizi sıkmıyor akıp gidiyor. 🖐 . . . . . #buşehirdekimseyokmu #rovsenabdullaoglu #okudumbitti #kimneokudu
Bu Şehirde Kimse Yok mu?Rövşen Abdullaoğlu · Destek Yayınları · 20202,497 okunma

Şerife Irmak

, bir kitap okudu
5/10
·280 syf.··
5 günde okudu
·
2020 59. kitabı
Rövşen Abdullaoğlu
9.1/10 · 2.497 okunma
"Insan neyi bilmez ve neye inanmaz?" "Gücünün ne kadar sınırsız olduğuna, muhtemelen." "Ben insanları kesinlikle anlamıyorum" dedi insanlardan memnun olmayan başka bir melek. "İnsanları anlamak için insan olmak lazım." "Öyle. Kendini anlamak için kim olduğunu bilmeli, başkasını anlamak için kendini onun yerine koyabilmelisin. Yerini kaybeden insan yalnızlığa ve acı çekmeye mahkumdur . "Insanoğlu kendine dürüst değil. O yüzden kendini anlamadığı için şikayet etmemeli."
Sayfa 13·Kitabı okudu