"Dondurma var" dediler ama kalmadım. Çıkıp gittim Yadigar hiçbir şey sormadı. Ne babamın sağlığını ne yaptığım işlerin nasıl gittiğini. Her şeyden haberi varmış gibi, sadece "Ye" dedi. "Senin ihtiyacın var." Haklıydı aslında. Hepimiz büyüme çağındaydık. Kaç yaşında olursa olsun, herkes. Butün dünya. Döne döne geçiyorduk büyüme çağından. Başımız döne döne. Bu yüzden yiyorduk ve yemeliydik. Birbirimizi ve her şeyi. Ihtiyacımız vardı. Bir an önce büyümek için. Bir önce büyüyüp de gebermek ve yerimizi başkalarına bırakmak için, Yeni bir çag başlasın diye. Mümkünse bu çağa benzemeyen. Çünkü bizden bir bok olmayacağını anlamıştık. O kadar da aptal değildik. O kadar da degil...