Bundan sonra hayatımda, kalbime ve ruhuma dokunan, bana değer veren, sevgisini sözle değil, davranışla gösteren; varlığıyla yük değil, güç katan insanlara yer var.
Fedakârlığı çıkar uğruna değil, yürekten yapan; benim sevincimle mutlu olup, hüznümde yanımda duran kişiler, benim gerçek dostlarım ve yoldaşlarım olacak.
Kim olursa olsun…
Adı, geçmişi, konumu, unvanı ne olursa olsun…
Eğer sevgisinde sahicilik, davranışlarında vefa yoksa; eğer varlığı kalbime huzur değil, zihnime ağırlık veriyorsa, o kişi hayatımın kapısından sessizce çıkıp gidecek.
Ben, kalan ömrümü, sahte tebessümlerle değil; samimi bakışlarla dolduracağım.
İçimdeki sevgiye, emeğe, vefaya değer vermeyen hiç kimse, bu yolculukta benimle yürümeyecek.
Çünkü biliyorum ki; hayat, yanlış insanların gölgesinde harcanamayacak kadar kısa, doğru insanların ışığında yaşanacak kadar da değerlidir.
Artık sadece hak edenler yanımda olacak…
Ve ben, değerimi bilenlerin değerini ömrümce bileceğim..!