Kağıdı oldum olası seven biri olarak geiecekte söze şöyle başlanmamasını dilerim "Bizim zamanımızda kitap diye birşey vardı,kağıttan yapıliyordu.Düşünebiliyor musunuz?!!!"
Hayat bazen bir uyku sersemliğiyle karşılar bizi. Üstümüze bir ağırlık basar, olmayacak yerde uyuyakalırız, tutulup kalır her yanımız.
Hep özlemini çektiğimiz bir ses gelip uyandırır sonra, 'Kalk, yerine yat' der ve insan bu sesin sıcaklığına tutunur.