Edebiyat öğretmenimizin okuttuğu ve bize yorumlattığı bu kitapta insanların hayalleri pahasına her şeyi göze aldıkları ve bazen her şey istendiği gibi gitmediği gözlenmekte olup çok güzel bir şekilde kaleme alınılmış ve okuyucuya aktarılmıştır
Khaled Hosseını'nin yazmış olduğu kitap cidden çok güzel ve herkesin okuması gereken bir roman ayrıca bu kitaptan sonra Ve Dağlar Yankılandı'yı okumanızı tavsiye ederim