Bütün mesele, perdeyi kaldırıp öbür tarafa geçmek... Peki, neden titremeli, neden tereddüt etmeli? Perdenin ardında ne olduğu bilinmediği için mi? Bir daha geri dönülemediği için mi? Yoksa bilmediklerimizi korkunç ve karanlık görmenin ruhumuzun bir özelliği olmasından mı?