İki yabancı olduğumuz gerçeği kafama bir balyoz gibi indi.
Peşine düşmek boşa hayal kurmaktı , gerçeğe teslim olmak gerekiyordu, anlamıştım ama bunu kalbime anlatamıyordum.
Başıma gelecekleri bilsem , kaderime razı olur ve orada bırakırdım her şeyi.
İnsanın cehennemi ihtiraslarının doymadığı yerde başlıyor .
Aşk bize en beklenmedik yerlerde ve en hazırlıksız ânımızda kıskıvrak yakalar. Ve bir kez çağırdığında boyun eğip, peşinden gitmekten başka şansımız yoktur.