Remziye turun

Remziye turun
@kitapsever_r
Okudukça yaşadığımı hissediyorum️
Önemli değildi nereye gideceğim, nereye varacağim ya da ne olacağı...mühim olan yolun kendisi...iki durak arasındaki o süreç...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Remziye turun

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2022 10. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Ama artık gitmek geliyor içimden. Bir sabah masmavi bir bulutun peşinden, dönüşü olmayan yerlere…🤎🌿
İnsancıklar
Gücümü içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim.
"Çilek tadında baharat kokulu gülüşlerimiz vardı.'