İnsanlar tuhaftırlar, bizim tuhaf kılıklı karıncadan da beter. Çünkü o insanların yasaları berbattır.Biri yer bini bakar kıyamet ondan kopar derler, bir türlü o bekledikleri kıyamet kopmaz.Bini çalışır aç kalır, on bini çalışır aç kalır, birisi, yalnız birisi döke saça yer, tıksırıncaya kadar yer yer doymaz. Her çağda bir şey uydururlar. şimdi bütün işleri güçleri beşe alıp ona satmaktır.Toprağı alıp toprağı satıyorlar, ağacı, suyu, insanı, ellerine ne geçerse, analarını, babalarını, çocuklarını, karılarını, gözleri şu evrende neyi görürse alıp satıyorlar. Taşı, yıldızı, altını, elması, çiçeği, yüreklerini, gözlerini alıp satıyorlar. İnsanlar kendilerini bir alıp satma deliliğini kaptırmışlar ki delilik derim sana.Evrende ne bulurlarsa alıp satıyorlar.İnanın bana yaratık kardeşlerim Allah bizi, dünyamızı insanların şerrinden esirgesin.