İnsan, hayatı sevmeyi seçmişse illa ki onda bir güzellik buluyor. Güzelliklere bakıp ne güzel yaratılmış dünya, sevmemek olmaz diyorum. Biraz haberlere baksak dünyada iyi bir şey kalmadı zannederiz oysa. Ama olmaz, ikisi de, yani Habil ile Kabil gibi birlikte yaratılmış; kötülük ve iyilik.