Çiçek eskiden bir kervan görmüştü.
"İnsanlar mı?"diye tekrarladı.
"Galiba altı yedi insan var. Yıllar önce görmüştüm. Ama kim bilir şimdi neredeler?
Rüzgarla sürüklenmişlerdir. Kökleri yok, yaşamları güç oluyor bu yüzden."
" Yok canım. Tembellere türlü düşler kurduran şu küçük sarı şeyler. Ama ben ciddi bir adamım. Öyle düş filan kuracak vaktim yok."
"Ha, yıldızları diyorsun."
"Evet ,evet. Yıldızlar."