Seda

Seda
Yüksek Lisans Mezunu
Ankara
300 moderatör puanı
1.018 kütüphaneci puanı
362 okur puanı
Eylül 2014 tarihinde katıldı
"Kitaptan daha iyi bir arkadaş yoktur, zaman zaman insana dert ortaklığı eder, insanın gönlünü açar, yüreğine su serper. Gönlünün her muradına onunla erişirsin, böylesine güzel bir dost görülmemiştir; ne incitir; ne incinir."
Bilim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kitaplar, aklın çocuklarıdır."
Kelimeler olmasaydı, yazı olmasaydı, kitaplar olmasaydı; tarih olmazdı, insanlık kavramı olmazdı."
"Hiçbir insan, içndekilerden hiç olmazsa bir parçasını gözleri ile görmedikçe ve bizzat yaşamadıkça, derin bir kitabı anlayamaz."
"Bir kitabın ne kadar çok okuyucusu varsa, o kadar değişik çeşidi var demektir."