Kitap çok güzel başladı. Özellikle bizim gibi orta düzey insanların zenginlerin neden daha az vergi ödediklerini arastirmak yerine onlara kizdigimizi fark ettirdiginde beni Kitaba bağladı.
Yalnız baskı çok kötü puanı ordan kırdım. Baskıda sayfa eksiklikleri var tam baskısı olan varsa bana eksik sayfaları gönderirse çok mutlu olurum.
Kitabın başlarından biraz akıcılık vardı ortalara doğru biraz kasmaya başladı ne hikmetse sonrlara doğru bırakamadım acayip bir şeydi kesinlikle okuyun