Çokça kendini tekrar eden bir kitap meselenin özü hayır demeniz gerekiyorsa hayır deyin. Açıkçası hoşuma giden bir kitap olmuştu ben genel olarak hayır diyen biriymişim.
Bazı yerler çok absürt hayir dersin demesine de karşıdakini kırmanın ne anlamı var!
Eşin yemek yapmış. Sen "hayır ben bunu yemek istemiyorum" dicen ha böyle durumda eşinizin yapması gereken vuracak ağzına 2 tane ye lan dicek.
Ben genel olarak yemek seçen insanlardan nefret ederim o yüzden bu bana biraz absürt geldi. Yani elde ne varsa onunla yemek yapılmış sen hayir dicen Allah'ım Allah'ım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadas kitap yağ gibi akıyor.
Elinize alıyorsunuz bitirip bırakıyorsunuz zaten kısacık bir şey.
Kirabi okuduktan sonra cruises gemi turlarına katılma fikri geldi ama para yok.
Kitap çok güzel başladı. Özellikle bizim gibi orta düzey insanların zenginlerin neden daha az vergi ödediklerini arastirmak yerine onlara kizdigimizi fark ettirdiginde beni Kitaba bağladı.
Yalnız baskı çok kötü puanı ordan kırdım. Baskıda sayfa eksiklikleri var tam baskısı olan varsa bana eksik sayfaları gönderirse çok mutlu olurum.
Kitabın başlarından biraz akıcılık vardı ortalara doğru biraz kasmaya başladı ne hikmetse sonrlara doğru bırakamadım acayip bir şeydi kesinlikle okuyun