İnsan en nihayetinde bir ada değil midir? Bir ada kadar tek başına, bir ada kadar kimsesiz… Öte yandan tek başına ve kimsesiz olmanın aslında tamamıyla kötü olmadığı fikri kuşatıyor beni. Zira tek başına olmak beraberinde özgürlüğü getirdiği gibi, kimsesiz olmak derinlere inmemiz olarak sağlar.
Yazarlar, hikaye okuyan insanların kalplerinde yeni bir dünya yaratır. Bu yüzden onlara yazar denilmiyor mu zaten? Sen de benim kalbimde çok güzel bir dünya yarattın.
Sayfa 169 - Gerekli Şeyler Yayıncılık·Kitabı okudu