Nisa

@knisa·
·
sabitlendi
Bir gün ölüp gideceğini ve her şeyin geçici olduğunu bilerek yaşayan ve hayatında sürekli bir anlam arayan biz insanlar bu anlamı, anlamlı şeyler yaparak bulabiliriz.
Sayfa 12 - Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan en nihayetinde bir ada değil midir? Bir ada kadar tek başına, bir ada kadar kimsesiz… Öte yandan tek başına ve kimsesiz olmanın aslında tamamıyla kötü olmadığı fikri kuşatıyor beni. Zira tek başına olmak beraberinde özgürlüğü getirdiği gibi, kimsesiz olmak derinlere inmemiz olarak sağlar.
Sayfa 15 - Destek Yayınları·Kitabı okuyor
Edebiyat

Nisa

, bir kitabı okumaya başladı
Hwang Bo-reum
7.8/10 · 15,2bin okunma

Nisa

, bir kitap okudu
6/10
·224 syf.·
38 günde okudu
·
2026 4. kitabı
Jack London
8.1/10 · 2.772 okunma