Kitap gerçekten ön yargımı kırmayı başarmış gerek konu gerkse kelime dağarcığı bakımından dolu bir kitap sonunu pek beklemediğim şekilde bitirsede harika ve okunmasını tavsiye ettiğim bir kitap diyebilirim.
Kitap benim için biraz hayal kırıklığıydı diyebilirim kitabı kısaca özetlersek kısa hikayelerin sonunda insana ders vermesini amaçlamış ancak hikayeleri umduğum gibi bulamadığımı söylemek isterim