Yarın önemli bir sınavım vardır ve en kötü olduğun derstir ayrıca hocanın 'kolay' dediği sınavdan bile 34 almışken hoca 'bu sınav zor' diyodur ama erken kalkman için erken uyuman gerekiyodur ve hala uyanıksındır... UYKUM GELMEDİ ŞİMDİ DE UYURSAM SABAHA NAH UYANIRIM!
Saat altı buçuğa kadar sessiz bir şekilde uyanık kalmamın tek yolu yatakta telefona bakmak. Çünkü yataktan kalkarsam ses yaparım ya da cinler tarafından kovalanırım. Yatakta bir şeyle oyalanmazsam uyuya kalırım. Ama telefonda da canım sıkıldı. Yeto lan yeto uyumamak bile ayrı dert.