.
Çok güzel bir cümleye denk geldim!
Diyor ki;
Birine sahip olmak istiyorsan,
Ona kelepçe yerine kanat takacaksın.
Uçabildiği halde, hala yanına konuyorsa,
O senindir!…
.
" ...
Erdemin büyüttüğünü haksızlık ve günah yutar,
Gerçekten bizim denecek hangi iyiliğimiz var?
Fırsatçılık ki bağları hep kötülüktür ve fitne,
Kıyar yaşamın canına ya da üstün erdemine."