Lüks az olacak ya da hiç olmayacak. Çünkü lüks ya zenginlikten doğar, ya zenginliği zorunlu kılar; zenginin de ahlakını bozar, yoksulun da; birinciyi mal mülk, ikinciyide açgözlülük yüzünden.
Birinden vazgeçmek zorunda kalmak. Seni seçmediği için, sevmeyi beceremediği için,güven veremediği için,sadakatini koruyamadığı için vazgeçmek zorunda kalmak...
"Yalnızca algılayabildiğimiz kadarını biliriz. Deneyimlediğimiz her şey, en nihayetinde, algılayabildiklerimizden ibarettir. 'Neye baktığın değil ne gördüğün önemlidir.'"