Ahlak bakımından toplum hayatı, ilk insanların yaşadığı tabiat hayatı karşısında bir gerileyiştir, bir alçalmadır. Tabiî benliğini yaşatan ilk insan hürdü, toplum içinde esir oldu.
Erkek grubu açıyoruz. Gelmek isteyenler yorumlara yazsın. Mümkünse sohbeti saran, eğlenceli kişiler gelsin. Sürekli drama çıkaran ya da ortamı gereksiz geren insanları almak istemiyorum. Fake olduğunu düşündüğüm hesapları da gruba eklemeyeceğim. cansınız 🌹