d

Duygu ve Aşk

2 üye
Takip
O kadar ağır bir yük ki birini fazla sevdiğini bilmek.
Sayfa 338·Kitabı okudu
Duygu ve Aşk
Seninle ilk tanıştığımızda iyiliğine inanmıyordum, ayrıldığımızda ise kötülüğüne. Şimdi, sanki seninle büyümemiş, onca şeyi yaşamamış, hatta hiç tanışmamış gibiyim.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Duygu ve Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni tanımadan önce güzel olduğumu bilmiyordum.
Sayfa 467 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
Duygu ve Aşk
Herkes gerçekte olduğundan daha katı görünmeye çalışır, sanki herkes açıkça dışa vurursa duygularıyla alay edileceğinden korkmaktadır…”
Sayfa 77
Duygu ve Aşk
“İkimiz de aynı kabusu aynı anda görüyorsak, o gerçektir…”
Sayfa 151·Kitabı okudu
Duygu ve Aşk
“Üzüldüm, ağladığın için…Sevindim, Ağlayabildiğin için…”
Sayfa 101·Kitabı okudu
Duygu ve Aşk