Anneyim ben, robot muyum? Sıkılabilirim,daralabilirim,bunalabilirim, boğuluyor gibi hissedebilirim. O zamanlarda sesimi yükseltebilirim. Ne olur çocuk hemen travma mı yaşar peki ya benim travmam ne olacak?
Bence bir annenin kendiyle vakit geçirmek istemesi de onu kötü bir anne yapmaz. Bana sorarsanız aksine tükenmekten imtina eden anneler her daim şarjlarını dolduracak bu küçük fırsatları akıllıca değerlendirirler.
Anne olmak öyle zor , öyle de güzel bir duygu ki , anlatılmaz yaşanır. :) 11 yıl önce şu saatlerde sancısını çektiğim oğlum için hastaneye gidiyordum. :) 2 saat sonra doğacaktı... 💜 Şimdi boyumca oldu. Bana yardım ediyor , en büyük şansım, arkadaşım, desteğim , elim ayağım oluyor... İyi ki doğurdum seni annecim 💜 İyi ki senin gibi güzel kalpli bir oğlum var. 💜 Yeni yaşın her türlü güzelliği getirsin sana ... 💜
Annen ...
Gerçek anne sevgisinden yoksun kalmış kişiler, yetişkin yaşamda genellikle katı ve hırçın olurlar. Dolayısıyla böyle bir insanın dünyasına sıcak annelik duygularını yerleştirebilmek oldukça güçtür.
Anneliğin mesaisi yok ama arada yapılan bu küçük kaçamaklar sayesinde çocuğuna karşı daha sabırlı olduğunu göreceksin sevgili anne. Çocuğunla daha keyifli zaman geçirebilmen için "korkma, kendine zaman ayır" diyorum...