Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

İslâm Tarihi

Hz.Ebu Bekir'in mütevaziliği...🤍 Halife olduktan sonraki ilk hutbesi...
"Ölümü hayattan daha çok seven bir toplulukla üzerinize geliyorum!" ~Halid b. Velid
Reklam
Haqq yolunda olsan və ölsən də, öldürsən də qələbə sənindir
Onlar bilirdilər ki, hər iki halda (şəhid olduqda və ya qələbə çaldıqda) qələbə onlarındır. ~~~İslam Tarixi~~~Cəfər Sübhani
O Allah ki...
Allah-Təala hər bir varlığı müəyyən məqsəd üçün yaratmış və onu həmin məqsədə doğru aparan vasitələrlə təchiz etmişdir. Bir gül, bitki, kiçik və ya böyük bir canlının yaradılışı barədə düşünmək kifayət edər. Qurani-Məcid bu kimi yönəldilmədən belə söz açır: «O Allah ki, hər bir varlığı yaratdı, onu təkamül və məqsədə doğru yönəltdi». ~~~İslam Tarixi~~~Cəfər Sübhani~~~
Allah yalnız əməllərə baxır
«Adəm zamanından indiyə qədər bütün insanlar daraq dişləri kimi bərabərdirlər, ərəbin əcəmə və ağın qaraya heç bir üstünlüyü yoxdur; üstünlük etiqad ilədir». ~~~İslam Tarixi~~~Cəfər Sübhani
Reklam
Ehhh,necə bu kitab 1K da olmaya bilər axı
Bütün dünya xalqlarının hər biri bir binaya bənzəyir. Bu binanın yağış, külək və tufan qarşısında dayanıb tab gətirə bilməsi üçün düzgün üslub əsasında və möhkəm materiallarla tikilməsi tələb olunur. Millətin də inkişaf edib yaşaması üçün onun möhkəm təməllərə, yəni kamil adət-ənənə və yüksək insani əxlaqa ehtiyacı vardır. ~~~İslam Tarixi~~~Cəfər Sübhani
Kitabımın sonunda qəlbimə hüzn çöküb...
Peyğəmbər xəstəlik yatağında olarkən əziz qızı Fatimə onun yatağının kənarında əyləşib nurlu üzünə baxır və tər damcılarının mirvari dənələri kimi onun alnından və surətindən necə axdığını görürdü. O, özünə təsəlli vermək üçün Əbutalibin Peyğəmbər barəsində qoşduğu şeri zümzümə edirdi. Şerin məzmunu belə idi: «Elə bir insan ki, onun hörmətinə buluddan yağış istənilir; o yetimlərin sığınacaq yeri, dul qadınların qoruqçusu idi». Bu zaman Peyğəmbər gözlərini açıb buyurdu: Qızım, bu şerin yerinə aşağıdakı ayəni oxu: «Məhəmməd Allahın Peyğəmbəridir və ondan da qabaq Peyğəmbərlər gəlib getmişlər. O ölsə, yaxud öldürülsə, ata-babalarınızın dininə qayıdacaqsınızmı? Hər kəs geri qayıtsa, Allaha heç bir zərər yetirməz». ~~~İslam Tarixi~~~Cəfər Sübhani~~~
The Politics of Knowledge in Premodern Islam - Omid Safi / okumalısın!
flexpub.com/preview/the-pol... Ulemanın ayrı bir güç unsuru olarak tanımlanıp tanımlanmayacağı ve bunun yaratacağı sonuçlar uzun tartışmaları hak etmektedir. Şu kadarını hatırlamakta yarar var: Selçuklu yönetiminin, iktâ (toprak sistemi), berîd (istihbarat sistemi), ulemâ ve hângâhlar (ribâtlar/zaviyeler) olarak dört güç unsuru üzerine kendini oturtmasına paralel olarak Selçuklular döneminin bir ismi olarak Gazalî ulemayı ayrı bir güç unsuru görür. Bu güç unsuruna iki güç unsuru daha eşlik eder: halife ve sultan. Buna karşıt olarak ulemayı güç unsuru olarak tanımlamayan Fadlallah Ruzbihân Huncî İsfehânî, güç unsuru olarak halife ve sultandan bahseder ve bu ikisini birleştirme eğilimi gösterir. Ulemanın, 9. yüzyılın ikinci yarısından sonra tanımlanabilir toplumsal-dinsel bir rol yüklendiğini görüyoruz. Bu rol kendini özellikle, İslam toplumlarında ağırlığı her zaman diğer disiplinlerden fazla olan fıkıh üzerinden göstermiştir. Omid Safi, The Politics of Knowledge in Premodern Islam: Negotiating Ideology and Religious Inquiry, Carolina, 2006.
35 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.