Birini kaybettiğinde insan değişiyordu. Kendini uzun süre kaybediyor ve bulduğunda bambaşka birine dönüşüyordu. Daha acılı, daha sessiz ama bilinçli...
Sevilmişim sevilmemişim önemi kalmadı
.. Sezon bitmiş gitmiş şu filmini de çekelim ya şu kısa gösterimide olsun şöyle de böyle de diye gereksiz uzatmışım yazık etmişim kendime ve başta izleyici çocukluğuma, benliğime..