k

Kırık_Bir_Kalp

0 üye
Takip
Bir şarkın olsun. Senin olsun. Hayatına her giren insana "bu benim şarkım bak" diye dinlet. Bir gün o kişinin hayatından çıktiğında bir radyoda denk gelirse, seni hatırlasın. Tek bir parfümün olsun. Özdeşleşmek iyidir. Dünya bu illa ki bir tek senkullanmayacaksın. Öyle bir sana ait olsun ki, bir yabancıda bile duysa "acaba burda mi" diye kokuyu duyanın gözü seni arasin. Bir tane en yakın arkadaşın olsun. Sadece kötü günde değil, iyi günde de aradiğın ilk kişi olsun. Birlikte düşün, birlikte kalkın. Birbirinizi toparlayn. Yaralarınızı sarın. Herkes gittiğinde "şanssızlığınıza" biraz gülün, biraz ağlayın. Bir sevdiğin olsun tabi. Belki hayallerindeki gibi olmaz koşullar ama bir şeyleri birlikte var etmenin tadı bi başka. Para amaç değil araç olsun mutluluğuna. Olmadiğı zaman da elindekini cömertçe paylaşabil. En çok onla gül. Saatlerce muhabbet edebil. Birbirinize ulaşamadığınızda, "başka biriyle mi acaba' diye değil "başına bir şey mi geldi" diye endişelen. ilişkini başkalarıyla kıyaslama. Biri sevdiğini çok söyler, biri daha çok gösterir. Sen de biri eksikse bu seni daha az seviyor demek değildir.Telefon karıştırmakla ömür geçmez. Bir insan bir şey yapmak isterse yapar. Kalbin temizse, sen araştırmadan da karşına çıkar korkma. Sonuna kadar güven. Bir gün kırilırsa kalp yenisini inşa eder. VE Kalbini temiz tut. Çevreni de. Unutma yaptiğın her iyilik bir gün sana geri döner. t.me/yalnz_bir_adam
Kırık_Bir_Kalp
“Zaman lazım sadece , Unutacaksın Unutacaksın ! Nasıl unuttuysan çocukluğunu , kırılan oyuncaklarını , Kırılan kalbini de öyle unutacaksın ." Cemal Süreya
Kırık_Bir_Kalp
Reklam
Benim aslında her şeyim oldu ; oldu da , sevenim olmadı .
Kırık_Bir_Kalp
Kim istemez mutlu olmayı Mutsuzluğa da var mısın ?
Kırık_Bir_Kalp
“Beni bulamazsan üzülme , Eşyalarımı bulacaksın . Kestiğim taşları , açtığım yolları , işlediğim heykelleri bulacaksın . Ve göreceksin ki binlerce yıl öteden , Parmak izlerimiz değecek birbirine ..." youtu.be/BAlG6zmNi2w
Kırık_Bir_Kalp