o

Onurluca

1 üye
Takip
"Önemli olan onurunla ve hayatını sürdürebilmen."
Sayfa 96 - İz Bırakan Kalemler Yayınevi·Kitabı okudu
Onurluca
Öldürülmek,utanç içinde yaşamaktan daha üstündür.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Onurluca
Reklam
Her seçiş, bir vazgeçiştir ;))
Shakespeare'ın malum bir sözü vardır :"Yarayla alay eder yaralanmamış olan." İşte bizimki de tam deyim yerindeyse bir durum. Başka başka kişilerden aldığımız yaraların sonucu kesişti yollarımız. Çok kavgalar ettik, tartıştık, fikir ayrılıklarımız oldu ama aynı yarada buluşunca işler hiç de öyle değilmiş dedik. ;)) Her daim kardeşim, can dostum, benim erkek halim diyebildiğim, konu ne olursa olsun danışabildiğim, kaossever, düşmansavar, 😅varlığına iyi ki dediğimsin. Biz neleri atlatmadık diye yapıştırıyorum klişeyi. ;)) Herkes gider biz kalır, biz gidersek kimse kalmaz... ✌🏻🍀 imgyukle.com/i/RtYgu8 Kapat artık şarjım bitiyor. 😉🤭 @Onurr_16
Onurluca
Öfke, kızgınlık, nadir de olsa isyan kıvılcımları, uyumuş onurumu yaşatmak yolunda değerli birer ateşleyici olmuştu.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Onurluca
"Belki ben de bulabilirim, ama denemeyeceğim. Borç istemenin sonu dilenmeye varır." ❀
Sayfa 13·Kitabı okudu
Onurluca
Virginia Woolf
"Ne hoş bir güzelliği vardır; Hafif adımlarla, dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların. Onurlu bir yaşamı seçenlerin."
Onurluca
Reklam