o

Orman Yangınları

30 üye
Takip
Milyonlarca ağaç şimdiden mahvoldu. Yabani hayvanların ve kuşların evleri kimsesiz kaldı; ırmaklar çekiliyor, birçok güzel doğa manzarası sonsuza dek yok oluyor. Ve tüm bunlar neden? Çünkü insanlar yakıtlarını eğilip yerden alamayacak kadar aptal ve tembel. (YELENA'ya) Yanılıyor muyum, Madam? Aptal bir barbardan başka kim bunca güzelliği sobasına atarak yakar, tekrar yaratamayacağı bir şeyi kendi elleriyle yok eder? İnsan akıl ve yaratma gücüyle donatılmıştır, bu sebeple kendisine verileni çoğaltabilir; ancak bugüne kadar yaratacağı yere var olanı yok etmekle yetinmiştir. Ormanlar kayboluyor, ırmaklar kuruyor, yabani hayat yok oluyor, iklim bozuluyor ve dünya, her geçen gün daha da fakirleşip çirkinleşiyor.
Sayfa 22 - Karbon Kitaplar
Orman Yangınları
Günahsız canlıların vicdansız, kalpsiz katilleri...
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara, hem börtü böceğe, kurda kuşa. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum. Nazan Bekiroğlu
Orman Yangınları
Reklam
Yanan sadece ağaç değil!...
Orman Yangınları
Ah bunu bir de bizim ülkemizde anlasalar...
Orman ekolojisi hassastır. Orman yok olursa, faunası da onunla birlikte gidebilir.
Orman Yangınları
Reklam
Reklam