"Atma!
Kurutup bir kutuya koy, arabanın torpidosuna ya da çantana sakla.
Yola çıktığında, ağaçsız bir yol kenarında, yeşilini özlemiş bir toprağın yanından geçerken bırak onu usulca doğaya..
Yürürken, bisiklet sürerken, cebine koy birkaçını ve serpiştir yeryüzüne umut gibi.
Gerisini sen düşünme!
Çünkü doğa, o minicik çekirdekle bir mucize yaratır.
Asya'nın birçok ülkesinde bu gelenek yüzyıllardır sürer. O yüzden orada her yol, her köy, her boşluk bir meyve ağacına kavuşur..
Sen de başlat bu döngüyü!
Çünkü bir çekirdek bir gün bir orman olabilir."