o

Orman

4 üye
Takip
- “Tek bir ağaca bakarken ormanı göremezsin.” -
Orman
Kaplumbağa başını kabuğundan çıkarıp “İnsanlar neden bu kadar dikkatsizler, ormanın bizim evimiz olduğunu bilmiyorlar mı?” dedi. “Haklısın,” dedi topraktan başını çıkaran minik bir böcek, “Onlar buraya gelip eğlenip gidiyorlar.” dedi kaybettiği yuvasını ararken.
Sayfa 52 - YKY·Kitabı okudu
Orman
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şeyimiz, delikanlı, varımız yoğumuz ormandır bizim..."
Sayfa 81 - Bir Orman Hikayesi·Kitabı okudu
Orman
"Orman bizim her şeyimizdir delikanlı, anamız, babamız, evimiz..."
Sayfa 80 - Bir Orman Hikayesi·Kitabı okudu
Orman
Büyüdükçe ormanın, bizim için daha başka şeyler olduğunu da anladık: Sırtımızı o giydiriyor, karnımızı o doyuruyor, evimizin kerestesini o veriyordu. Ormansız yaşamak!.. Bunu aklımıza getirmiyorduk bile..."
Sayfa 81 - Bir Orman Hikayesi·Kitabı okudu
Orman
"Dünyanın zorluklarından kaçmaya çalışmanın bir çiçeğe açmasını emretmekten farkı yok, dedi Iphigenia nazikçe Prue'nun elini okşarken. O yüzden en iyisi anı yaşamak. Böylece etrafımızdaki dünyayı paylaştığımız diğer canlılara aramızdaki hassas ilişkinin doğasını daha iyi anlayabiliriz."
Sayfa 446·Kitabı okudu
Orman