Biz mutluyduk kardeşim belki cebimiz cepkenimiz delikti. Belki babamızın bize pahalı oyuncaklar almaya parası yoktu ama mutluyduk işte. Belki ten rengi boyası olan "Monami" marka pastel boyalarımız yoktu ama gökyüzünü maviye boyayamadığımız sulu boyalarımızla mutluyduk. Belki pahalı çikolataların tadını bile bilmiyorduk ama portakallı, limonlu "Cino" ile mutluyduk. Futbol oynadığımız asfalt yolların zamanla arabalarla doluşunu seyredene kadar mutluyduk. Şimdi en iyi dondurmalardan alamadığımız tadı meyveli buzlardan alırken mutluyduk. Uçurtmamız yok diye üzülmezdik, bir ipe poşet takar uçurur yine de mutlu olurduk ve arkadaş!"
Annemizin mandallarından uzay gemisi mi, uçan araba mı, savaş uçağı mı yapmadık. Her birini de keyifle oynardık."
Kim bilebilirdi ki bizden sonraki çocukların bilgisayarlara, cep telefonlarına esir olacağını. Kim bilebilirdi o mahalle maçının son maç olduğunu?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sözlerin an gibi kulağımda,
sevgin en derinlerimde…
Hasretime yok kelimem..
Biliyorum,,,
bir daha asla bulamayacağım en sıcak kucak,
dizimi kırıp oturamayacağım dizinin dibi…
için acısada yüzünden eksik olmayan tebessümün… hepsi benim servetim..
Görmesem, dokunamasam,sarılamasam da, hissettiğim en gerçek varlığımsın..
Şükürler olsun, sen geçtin bu dünyadan..
İşte yine geldi bugün..
iyi ki doğdun, iyi ki benim annem oldun..
Gül yüzlü meleğim cennet mekanın olsun.