İnsan kendine zaman ayırmalı, günümüz dünyasının bütün dayatmalarindan uzakta yoksa bu dünya ya dayanamaz... Ohh çok iyi geldi her şeyden uzakta iki saat üzerine birde belgesel format attım hayata devam ☺️🤭
Sabah uyandığınız da akşama kadar ne yapacağım, günü nasıl dolduracağım, ne zaman akşam olur, akşam olur mu, akşam olsa da yatsak deyipte: gecenin bir yarısı uyanıp sabah olsa da kurtulsak diyenlere de selam olsun.