Ağlamak benim için
Bir durak...
İniyorum biniyorum,
Yine ağlıyorum
Ben en çok
durakları seviyorum.
Çünkü her ağlamamda
Beni anlıyorlar,
Diyorlar bu acı
Hangi otobüsten
inersen in...
Geçmeyecek
Otobüsü değil,
Kalbini değiştir...
Sen söyle durak
Kırılan bir kalp
Yapışkan tutar mı,
İnsan değiştirir mi
Acıyı atan kalbini...
Sen bana
yine bir bilet kes durak!
İstikameti biliyorsun
Ağlama durağına..
Ama bu seferinki
Havası daha hüzünlü
Olsun...
Elif SEVİL 🦋