Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Yahudilik Hıristiyanlık Müslümanlık Din

Profil
Müslümanlar dünyanın en verimli ve en iyi coğrafyasını işgal etmiş durumdadırlar. Biz Hıristiyanların, kendimizi daha güvenli bir gelecekte yaşatmak için, onlara ve onların coğrafyasındaki yer altı zenginliklerine hükmetmemiz lazım.Bunu da askerî, siyasî, ekonomik ve kültürel alanlarda yapacağımız baskıyla başarabiliriz. Bir şekilde onları kendimize muhtaç hale getirmeliyiz. Özellikle de gençliği etkileyecek bir yol bulmalıyız. Müslümanları kendi inanç ve kültüründen uzaklaştıran bir çare düşünmeliyiz. Bunu tüm Hıristiyan devletler güç birliğiyle yapmalıdırlar. Önce İslam dünyasını parçalayıp, birbirine düşürmekle işe başlamalıyız. Sonra onlardan bazılarını yanımıza alarak, diğerlerini yalnız ve çaresiz bırakmalıyız. ²¹
Sayfa 20
Kudüs'ün 1967'de işgal edilmesinin öyküsü tüm İsraillilerin bildikleri bir öyküdür.
Reklam
tapınak şövalyeleri, Birlik yasaklanmış olabilirdi fakat bir yüzyıl sonra tamamen çiçek açmış olarak geri döndü. Tapınak Şövalyeleri Sir Walter Scott ve onun benzer ortaçağ fantezilerinin sonucu olarak tekrar yaşam alanı buldular Hürmasonlar olarak misyonlarını sürdürüyorlardı. Mason localarına yüksek dereceden girerek şövalyelik saygınlıklarını sürdürebiliyorlardı. 1672 yılı kadar erken bir dönemde Oxford'da Ashmolean Müzesi'nin bağışçısı ve keskin bir Hürmason olan Elias Ashmole Tapınak Şövalyelerini 'Kudüs krallığını destekleyen temel direkler' olarak nitelendirmiştir
Amerikan emperyalizmi ile Hürmasonluk bir dolarlık banknotun üzerinde kendini belli etmektedir. Bir dolarlık banknota yakından baktığınızda Boaz ve jachin iki sütununun arasında işlenmiş olarak Zion sözcüğünün ilk harfinin olduğunu görürsünüz. Onun nihai hedefi Tapınağın El-Aksa Camisi üzerine yeniden inşa edilmesidi Bu tür paranoyakça yaklaşımlar aldatıcı bir görünüme sahiptir. Ancak onların Tapınak efsanelerinde yeri olduğu söylenmektedi
Sayfa 161
Tapınak Şövalyeleri camileri ele geçirerek bunları Hıristiyanlığın kilisesine dönüştürüyorlardı. Onlar Tapınak Tepesi'nde yaşıyorlardı ve Kudüs'e giden yolları şiddet kullanarak korumalarıyla ünlüydüler. Haçlı Seferleri boyunca kendi dinlerinden olmadıkları için kafir olarak gördükleri kişilere karşı Hıristiyanlığı savunuyorlardı
Hürmasonlar yeni Tapınağın inşa edilmesi konusunda efsaneler ritüellere ve egemen düşünceye sahiplerdir-ancak bunun El-Aksa Camisi üzerinde kurulmak istenmesi doğru değildir. Tapınağın yeniden inşa edilmesine yönelik olarak farklı ve birbiriyle rekabet halinde olan efsaneler kolaylıkla ve tehlikeli bir şekilde dinsel ve politik fanatizm ile iç içe geçebilmektedir.
Sayfa 162
Reklam
Hürmasonluk sıklıkla bir kuşku ve küçümseme konusu olmuştur. Onların gizli ritüelleri böyle bir düşünceyi beraberinde getirmiştir. En kuvvetli saldırılar iki Müslüman akademisyenden gelmiştir. Onlar birinci yüzyılda Yahudiler tarafından kurulmuş olan yapılanmanın daha sonrasında komünizm, Nazizm, Siyonizm gibi düşünceleri doğuran bir yapı olduğunu iddia etmişlerdir
Sayfa 159
İsa takipçilerinin Tapınak taşlarına olan hayranlıklarını reddetmiştir. Tapınak yıkıldıktan sonra onun taşlarının kutsal kabul edilmesini benimsememiştir. Tapınaktaki yasalarla yapılan kısıtlamaları eleştirmiştir ve sonunda yeni Tapınak yapımına ilişkin olarak 'Bu tapınağı yıkın ve üç gün içinde yine dikeyim' john ifadesi söylenmiştir. Bu kehanet mimari olarak Tapınağın lsa'nın kendisi ile yer değiştirmesi anlamına gelmektedir.
Sayfa 100
'Ben kurbanlık olgusunu yok etmeye geldim' der İsa, Ebionite İncil'inde. Bu en vurgulu ve en lafını esirgemeyen ifade olarak Tapınak hakkında Hıristiyanlık düşüncesini ortaya koymaktadır Bir Hıristiyan kurban ritüellerine katılımda bulunmayı reddetmelidir
Sayfa 98
Hıristiyanlık Museviliğin küçük bir isyankar mezhebi olarak başlamıştır ve kendisini Musevilikten ayırmak için büyük bir enerji harcamıştır. lsa, bir Yahudi olarak öğretmek ve ibadet etmek için Tapınağa gitmiştir-bu onun için doğal ve beklenen bir durumdur lsa'nıh İncillerdeki kehanetlerin istisnası ile, erken dönem Hıristiyanlar yıkımı ayrıntılı olarak tartışmamışlardır; bunun yerine, Hıristiyanlık Tapınağı yeniden tanımlamıştır ve Tanrı Evi konusunda daha fazla polemiğe yol açacak bir yaklaşım içinde olmuşlardır. Daha sonrasında Hıristiyan tarihçiler yok edilmiş Tapınağı Yahudileri cezalandırmanın mükemmel ve tatminkar bir örneği olarak bulmuşlardır
Reklam
Gerçekte, Filistin'deki Yahudi topluluğu Roma emperyalizmi ve ayrıca Helen kültürü ile derin bir şekilde parçalanmıştır
Sayfa 92
Günah ve suçluluğun karmaşık sistemi sona ermiştir ve insanlar artık eylem ile ceza arasındaki ilişki konusunda radikal değişimler yaşamışlardır. Ritüel arınma için bir yer olmaksızın bazı eylemleri sürdürmek olanaklı olamamaktadır. İnsanlar bedenlerini arındırmak için, Tapınağın yıkılmasından onra başka bir yere ihtiyaç duymuşlardır Hahamların rolü bu gelişim için tamamlayıcıdır. Bir Yahudi olabilmek için hahamların (rabbi) gözetiminde bazı temel değişimlerin olması gerekmektedir Tapınağın yıkılmasından sonra kurbanlığa yönelik ritüellerin yerini dua hizmeti almaya başlamıştır
Yahudi tüccarlar Mısır Elaphantine adalarında bir tapınak inşa etmişlerdir. Burası Nil Nehri kıyısında bir yerdi MÖ 410 yılında bir yangın sonucunda yok olduktan sonra yeniden inşa edilmedi Kurban dönemi artık gerçekleşmemiştir: Bu insanoğlu ile Tanrı arasındaki iletişim aracının ortadan kaldırılması anlamına gelir.
Sayfa 88
38 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.