y

Yaşama sebebim

0 üye
Takip
Kaygım yok zamana karşı, sadece dur durak bilmez bir telaşım var. Aynı denkleme eş değer değil mi ki anlamı. Her yeni telaşta kaybediyorum bilmediğim adını. Haykıracak gücüm var, bir eklesen adımın yanına resmini. Korkak değildim aslında oyunlarda kandırılmadan önce. Yenilmeden diyecek gücüm bile yok çünkü hiç mağlup edilmeden hep kandırıldım, adım oyunun en hüzünlü tenhalarında. Şimdi senin oyununda başı çekmek var listemde. Senden vurmak, seni kazanmak, seni özümsemek, sana yazılmak...
Yaşama sebebim
Sadece gölge gibi yaşar mi insan?Sadece nefes alıp vermek yaşamak mıdır?
Yaşama sebebim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...yaşamak için insanın bir sebebe ihtiyacı vardı."
Yaşama sebebim